T÷R

Tengerek Rémei

MENÜ
Kalózpróbák a 12. szinten
1. Próba: A rémületes köd

Közel volt a vég, Kalóz. De helytálltál a király tengerészetével szemben. Kemény fickó vagy - a király nem számított erre. Az ellenállásod miatt most még dühösebb rád. De ezután az erőpróba után már méltó ellenfelet lát benned - és tisztelettel adózik. Végül is te mindig hű voltál hozzá és soha nem árultad el őt. A kibékülés ennek ellenére reménytelennek tűnik. Túlságosan nagy az ellenszenv közöttetek.
A csaták csatája után nyugodtabb vizekre húzódsz vissza és engedélyezel a legénység számára egy kis pihenőt. Finom bor, nők és nóta - ez az, amire most szükségük van. Még tart a muri, de te már új terveket kovácsolsz. Nemrég új vizekről hallottál, amelyek telis-tele vannak kincsekkel és kalandokkal. A hátrány az, hogy ezeken a területeken állandóan sűrű köd ül, áthatolhatatlan minden tengeri utazó számára, mivel ott lehetetlen a csillagok utáni tájékozódás. A köd rettenetet is rejt magában - itt vámpírok, rémek, szörnyek és a gonosz uralkodik. Aki ide hajózik, az nem hagyja el többé élve a ködöt. Neki mersz vágni ennek a kalandnak?

  • Koordinátakeresés: 10 db koordináta felkeresése
  • 2.500.000 arany jutalom
  • 3.000 tapasztalatpont jutalom
  • 0 gyöngy jutalom
---


2. Próba: Irány az ismeretlen part

Kezdődik az utazás az ismeretlenbe. Olyan tengereken hajózol, amilyeneket még soha nem látott senki előtted. Azért nem árt az óvatosság - mi van, ha a Föld tényleg lapos? Nézz magad elé, nehogy szakadékba zuhanj. De a koordináták megbízhatónak tűnnek. Csak az ellenségeid téged követő szkúnerei, fregattjai és tengerjárói mennek az idegeidre.
Szerencsére a hajód elég erős, messze előtte jár a legtöbb hajónak. Vágj hát át a Seafight tengerein - nincs kegyelem azoknak, akik az utadba állnak. El kell érned a célodat, igen, el kell érned. Különben örökké furdalni fog a kíváncsiság, hogy milyenek lehetnek azok az új vizek.
A matrózaid balga babonáinak nem is szentelsz figyelmet, csak legyintsz rájuk: "Ugyan már!" ez minden, amit mondasz. Valami vagy élő, vagy halott. Vámpírok, kísértetek, szellemek? Ilyen badarságban te nem hiszel.
Semmisíts meg 75 Ghidorát.
  • Szörny megölése: 75 db Ghidora megölése
  • 0 arany jutalom
  • 65.000 tapasztalatpont jutalom
  • 3.000 gyöngy jutalom
---


3. Próba: Élet vagy halál

A navigálás egyre nehezebb, ahogy sűrűsödik a köd. Nemrég majdnem kizuhant az őrszemed az árbockosárból, ez egy rossz ómen lenne? De téged semmi sem tartóztathat fel. Céltudatosan közeledik a hajód a bizonytalan vizekhez. Alig tudod kivárni, hogy láthass egy olyan világot, amelyet szem még nem pillantott meg előtted. Gondosan odakészítettél minden kelléket, hogy az új világot feltérképezhesd.
Ekkor hirtelen egy sikoly töri át a ködöt, egy sikoly, amilyet még sosem hallottál. Az egyetlen ok, ha valaki ilyen hajmeresztő hangot ad ki, csak a biztos halálfélelem! Már ez a sikoly is elég volt ahhoz, hogy az embereid elsápadjanak, pedig még nem is láttátok, honnan jött.
Egy óriási, emberfeletti lény tornyosul a hajótok előtt - már nincs mód a menekülésre. Most harcolni kell! Mert ez a lény nincs egyedül, százak, ezrek követik... úgy tűnik. Intézz el annyit, amennyit csak bírsz. Életről vagy halálról van szó!
Győzz le 23 Gargueltát.
  • Szörny megölése: 23 db Garguelta megölése
  • 10.000.000 arany jutalom
  • 1.500 tapasztalatpont jutalom
  • 0 gyöngy jutalom
---


4. Próba: Szűzföld

Szinte minden erődet felemésztette, hogy legyőzd a szörnyeket. Rengeteget meg tudtál ölni közülük, a többiek a halál fenyegetésétől rémülten elmenekültek. Micsoda kaland! Szerencsére lassan feloszlik a köd és megpillanthatod azt, amit eddig a köd elrejtett előled.
A csodálkozástól kikerekedik a szemed. Nem csak azért, mert dús növényzetet és csodálatos lankákat pillantasz meg. Hanem azért is, mert egy vitorláshajó lebeg a vízen ebben az idilli öbölben, zátonyra futva. Egy szkúner, rajta lobog a királyod zászlaja, a királyé - aki az ellenfeled!
Gyorsan feltérképezitek az embereiddel a hajót: arany, tükrök, ezüsttáblák - minden tökéletes állapotban. Ez a hajó valószínűleg csak nemrég futott zátonyra. Ekkor megint megfagy az ereidben a vér: egy női sikolyt hallasz magad mögött. Micsoda borzalmas nap…
Megfordulsz és megpillantod… a király leányát! Néhány hete már hallottál az elrablásáról. De csak most döbbensz rá, hogy itt tartották fogva. És most gyorsan kell cselekedned. Mert a kalózok, akik a hercegnőt fogva tartják, felfedeztek téged!
Semmisíts meg 85 Kiribatit!



  • NPC kilövése: 85 db Kiribati elsüllyesztése
  • 0 arany jutalom
  • 0 tapasztalatpont jutalom
  • 14.500 gyöngy jutalom
---


5. Próba: Menekülés

Az ellenséges kalózoktól megmenekültetek, de egy igazi hercegnővel a fedélzeten az élet kétszer annyira veszélyes. Minden ellenséges támadáskor történhet vele valami. Tehát kétszer annyira kell figyelned az értékes "rakományra". A hazaúton lázasan töprengsz azon, melyik taktika lehet a nyerő: visszavinni a királynak a leányát egy busás jutalom fejében vagy a hercegnőt továbbra is fogva tartani és megzsarolni a királyt?
De nem jutsz döntésre, mert az élet bizony kemény a nyílt vízen. Az idegen kalózok támadása sem kevés, de most Kilikia hatalmas flottája van a nyomodban!
Semmisíts meg 68 Kokelaut!


  • NPC kilövése: 68 db Kokelau elsüllyesztése
  • 5.000.000 arany jutalom
  • 1.750 tapasztalatpont jutalom
  • 0 gyöngy jutalom
---
 
 

 

Asztali nézet